Aangekomen in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jorrit Reintjes - WaarBenJij.nu Aangekomen in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Jorrit Reintjes - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Quito

Door: Jorrit

Blijf op de hoogte en volg Jorrit

18 Juni 2006 | Ecuador, Quito

Vanochtend aangekomen op in Quito na een lange vlucht. Het was op schiphol nog even spannend of we uberhaupt wel mee konden aangezien de vlucht zwaar overboekt bleek te zijn. Vooral de wegbrengers hadden hier de nodige stress van maar uiteindelijk waren wij ook erg blij om twee stoeltjes achter elkaar in het vliegtuig te bemachtigen. En jawel, we kwamen binnen in de business-class. Enorme leren kuipstoelen en de champagne stond al klaar, geeft echt een supergoed gevoel om daar binnen te stappen als je eerst dacht dat je niet mee kon. Vreugde bleek helaas van korte duur want na rij 10 was er weer economy en wij zaten op rij 20. Gelukkig wel nog twee plekjes naast elkaar kunnen regelen. Vlucht was verder wel ok, veel huilende kinderen. Bij de tussenstop op bonaire nog even uitgestapt, het was daar enorm heet vies warm en klam. En dat om 3 uur ´s nachts. Vervolgens ging alles vrij snel, supergoede ontvangst op het vliegveld en met de taxi naar het hostal gebracht. Nu even aan het internetten omdat hier de internetcafe´s de enige zaken zijn die nog een beetje grote biljetten aan kunnen, zelfs een biljet van 5 dollar is al veel te groot voor de groentenboer op de hoek. Dat was het voor nu, foto´s komen in de loop van de week wel een kertje, eerst even een nare jetlag afschudden.

Adios, Jorrit

• 18 Juni 2006 - 19:17

Bas:

Ha broeder,

Goed om te horen dat je geen business class hebt gevlogen. Zou de overgang naar het mooie Ecuador wel heel groot zijn. Hier is het inmiddels ook weer tropisch warm, lekker bijkleuren ;)

• 18 Juni 2006 - 21:04

Papa:

Prima te horen dat je er bent. We moesten gisteravond inderdaad even bijkomen van de commotie. Tot horens. E-mail komt maandag. Papa, mama

• 19 Juni 2006 - 06:44

Menno:

ben benieuwd naar de foto's. hoe is het weer. Geniet ervan. groeten

• 19 Juni 2006 - 09:22

Joyce En Abel:

Jorrit, wij wensen jou een fantastische tijd toe!
    Geniet met volle teugen en we houden de foto's in de gaten!

• 19 Juni 2006 - 10:18

Dirk:

Hé Jorrit,

Wat ga je allemaal doen daar in Ecuador? Je bent toch geen vakantie aan het vieren?
    Veel plezier daar!

• 19 Juni 2006 - 20:42

Wouterr:

Hé Jorrit, mooi dat het allemaal gelukt is om naar het verre ecuador te komen. Ik hoop dat je een mooie tijd hebt! En daarnaast hoop ik snel weer van je te horen en mooie foto's te zien. groetjes, Wouter

• 20 Juni 2006 - 08:07

Ruth:

Ha die Jorrit,
    Wist niet van je reisplannen maar ga je beslist volgen! Liefs, Ruth

• 21 Juni 2006 - 09:37

Tjeerd:

Heej Jorritmans ziet er allemaal goed uit! Veel plezier.

• 21 Juni 2006 - 09:40

Corry En Kees:

Hallo Jorrit,

Via je ouders hoorden we van jullie vertrekproblemen. Net iets voor je moeder, die kan daar heel goed tegen. Van haar kreeg ik ook je website te horen.
    Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis, zoals het er nu uitziet is de operatie goed verlopen en is is alle kwaadaardige materiaal verwijderd. Volgende week donderdag hoor ik de definiteve uitslag. Ik ben al weer een heel eind opgeknapt!
    We zijn benieuwd naar je verhalen, en zullen je website dan ook zeker volgen. Veel succes daar.

• 24 Juni 2006 - 09:23

Daniel & Maaike:

Hoi Jorrit,

Heel veel plezier de komende weken/maanden! Gelukkig schijnt de zon hier ook weer volop vandaag, maakt ons net iets minder jaloers :-)

Groetjes,

Daniel & Maaike